ECHTE VROUWEN gezocht voor groot fotoproject over schoonheid

Hai dames van Nederland,

Laat ik mij eerst even voorstellen, ik ben Nathalie Versteegh. Ik ben een 19-jarige fotografe in opleiding. Naast mijn studie ben ik bezig met een groot project genaamd "True Women". 

True Women zal een dik fotoboek worden waar ik in wil laten zien hoe divers de schoonheid van de vrouw is. Zo wil ik in verschillende landen wereldwijd vrouwen gaan fotograferen en deze naast elkaar in het boek plaatsen. Het algemene schoonheidsideaal is bekend bij iedereen, maar ik wil laten zien hoe de ECHTE vrouw er wereldwijd uitziet. 

Wat heb ik nodig?
VEEL vrouwen om abstract te fotograferen. Het gaat hier om foto's van:
- Je gezicht (portret)
- Je ontblote borsten (gezicht staat er niet op)
- Je ontblote rug
- Een totaalbeeld met je eigen kleding aan

De opbrengsten van het boek gaan naar Pink Ribbon. 
Hierdoor kan ik ook de modellen niet betalen of vergoeden.

Heb je interesse om hier aan mee te werken?
Stuur dan een mailtje naar nathalie.truewomen@gmail.com.
Graag met een aantal foto's van jezelf die nuttig zullen zijn voor mijn selectie.

Heel erg bedankt, hopelijk zie ik vele van jullie binnenkort in de studio!

Groetjes van Nathalie

Type
studentenproductie

Lokatie
Amsterdam

Omschrijving


Periode
September-oktober 

Wat bieden wij?


Reageren / meer informatie
nathalie.truewomen@gmail.com 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video