Acteurs gezocht voor afstudeerproject, medio April

Beste,

Mijn naam is Stefan Dijkstra en ik zit in het laatste jaar van mijn filmopleiding.
Nu ben ik dus op zoek naar acteurs voor mijn afstudeeropdracht.
Het thema is opgegeven door mijn school is: Niemandsland.

Hier in het kort waar het project over gaat:

Het Huisfeestje.

Een epic huisfeestje, georganiseerd door studenten. De beste feestjes die er zijn.
Dat vindt Merel ook. Ze is helemaal in haar element en geniet samen met alle andere gasten, maar dan is daar Jos. De knapste gast van het feest en hij heeft een oogje op Merel. Ze hebben samen een hele fijne avond en gaan later ook met zijn 2en naar bed om de avond even goed af te sluiten..
Die volgende ochtend is Jos al weg. Merel snapt er niks van en probeert hem te bellen. Geen reactie.. – Ze gaat ervan uit dat dit gewoon een one-night-stand was.
Op een ochtend wordt Merel verschrikkelijk misselijk wakker en beseft dat ze nog niet ongesteld is geworden.. Ze gaat naar het toilet met een zwangerschapstest.. Ze is zwanger.. Ze probeert wanhopig contact op te nemen met Jos. Helaas heeft ze sinds die avond nog steeds niks van hem vernomen. Hij lijkt van de wereld te zijn verdwenen.
De geboorte.. Merel staat er alleen voor. Ze heeft geen geld om voor hem te zorgen.. Ze werkt niet en ze zit zwaar aan de drank & drugs. 

16 jaar later is Wesley (de baby) helemaal verpest. Hij rookt al en zit zelf ook aan de drank. Net als zijn moeder.. Jeugdzorg heeft er lucht van gekregen en Wesley moet het huis uit. Het wordt Merel allemaal teveel en pleegt zelfmoord met een overdosis pillen.. Er ligt een briefje bij en een foto van zijn Wesley zijn vader.
Wesley staat er nu alleen voor en Jeugdzorg staat voor de deur.. Hij wilt echt niet mee.. Hij moet vluchten en opzoek gaan naar zijn vader. 
Diezelfde vader die hem achterliet bij zijn drinkende moeder..
Het vinden van zijn vader is een lastige opgave. Al helemaal met de kinderbescherming en de politie achter hem aan. 
Na verschillende moeilijkheden vindt Wesley uiteindelijk het huis van zijn vader. Hij kijkt daar naar binnen maar ziet een familie. 
Hij houdt een foto van zijn vader er naast is daadwerkelijk zijn vader.
Hij belt aan en de vader doet open, hij wilt niks met Wesley te maken hebben en smijt de deur weg. Zijn vader had al nieuw geluk gevonden en Wesley staat er helemaal alleen voor.

Type
studentenproductie

Lokatie
Deventer en Dronten

Omschrijving
Voor de meest belangrijke rollen ben ik opzoek naar:

- Een man van rond de 20. (De jonge versie van Jos)
- 2x Een vrouw van rond de 20 (De jonge versie van Merel & haar vriendin)

- Een man van rond de 18 (Wesley)
In het verhaal ben je een rokende jongen van 16 jaar, daarom heb ik liever dat je rond 18+ bent.

- Een vrouw van rond de 40 (De oudere versie van Merel)
- Een man van rond de 40 (De oudere versie van Jos) 

Periode
De draaidagen zullen plaatsvinden in April. 

Wat bieden wij?
Aangezien ik een student ben heb ik maar een klein budget.

-Ik ga tenminste voor eten en drinken zorgen op de draaidagen.
Dat hoef je in elk geval niet mee te nemen.
-Reiskosten kan ik eventueel vergoeden, maar gezien de leeftijden die ik nodig heb, neem ik een klein beetje aan dat je beschikt over een studenten ov. 

Reageren / meer informatie
Mocht het je leuk lijken om hier aan mee te werken stuur dan zo snel mogelijk;

- Een recente foto,
- Eventuele werkervaring,
& Je beschikbare dagen in April naar

Stefanndijkstraa@gmail.com 


DVD algemeen

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

GEZOCHT: 30 jarige native english sprekende acteur