Gezin met midden-oosters uiterlijk gezocht voor fotoshoot

Voor een opdrachtgever fotografeer ik mensen in hun eigen leefomgeving, terwijl ze hun dagelijkse dingen doen. De foto's moeten er natuurlijk uitzien. Ik zoek daarom mensen die het leuk vinden om iets van zichzelf en hun leven te laten zien.

Op onderstaande site zijn voorbeelden te vinden van het werk dat ik voor deze opdrachtgever maak:

http://www.elskeverdoorn.nl/projects/289-custom-made-stock-photos/

Type
semi-professionele productie

Lokatie
Randstad

Omschrijving
Op dit moment zoek ik hiervoor een gezin met een midden-oosters uiterlijk. 

Het gezin bestaat idealiter uit:
vader en moeder
zoon en dochter, leeftijd 15-18 jaar. 

Ik fotografeer jullie terwijl je dingen doet die je anders ook zou doen, samen en individueel. Zoals: een wandelingetje maken, TV kijken, samen eten. Een shoot duurt ongeveer 3 uur. 

Periode
juni en juli 

Wat bieden wij?
Een onkostenvergoeding van 50 euro per persoon, en je ontvangt alle geselecteerde foto's digitaal. 

Reageren / meer informatie
Bij interesse kunt u een bericht sturen naar verdoorn.elske@gmail.com. 

Het is handig als u zichzelf daarbij kort voorstelt; leeftijd, woonplaats, met zijn hoevelen zijn jullie en wat doen jullie zoal? 

Bij voorbaat dank en misschien tot ziens!
Elske Verdoorn 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video