Gezocht (fashion)model voor YouTube video

[FEMALE MODEL LOOKING FOR MALE MODEL]

Compensation: Time for video, onbetaald / NOT PAID

Beste mannelijk model, 

ik ben opzoek naar een mannelijk model voor mijn persoonlijke muziek video projecten, 
dit zullen meerdere video projecten zijn. 
Ervaring is niet vereist. Leeftijd liefst minimaal 21. (qua uiterlijk 21-35 jaar) Minstens 1.70cm.
(je moet wel beetje ''model-uiterlijk'' hebben en een beetje gevoel voor fashion hebben.)
ik zoek iemand die echt van ''video'' houd, en niet bang is om te bewegen en een beetje kan acteren, 
nogmaals ervaring is niet vereist. Mijn locatie is wel Amsterdam, het zou handig zijn als als je ook uit Amsterdam of omgeving komt. Omdat ik zal je vaak vragen om aan het project te komen werken. (100% inzet)
Het betreft persoonlijke muziek video projecten, dus muziekvideos worden op Youtube geplaatst.
Er zal veel aandacht en tijd aan deze projecten besteed worden, dus dat het een prachtig resultaat wordt.
Het zal een mooie toevoeging zijn aan je model-acteer portfolio. 
Ik ben opzoek naar een goede samenwerking. De rol is acteren in muziekvideo(s).
Heb je interesse? tiffanycrystel@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Tiffany

Type
semi-professionele productie

Lokatie
Amsterdam

Omschrijving
Ervaring is niet vereist. Leeftijd liefst minimaal 21. (qua uiterlijk 21-35 jaar) Minstens 1.70cm.
(je moet wel beetje ''model-uiterlijk'' hebben en een beetje gevoel voor fashion hebben.) 

Periode
Langere periode, onbepaald, MV project(en) 

Wat bieden wij?
Het zal een mooie toevoeging zijn aan je model-acteer portfolio. 

Reageren / meer informatie
Heb je interesse? tiffanycrystel@gmail.com 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video