donderdag 8 september 2016

Figuranten gezocht online campagne Randstad Student

Randstad Student gaat voor de nieuwe online campagne (n.a.v. introductieweken 2016) de eigenschappen van studenten op een bijzondere en uitdagende manier testen. Met drie challenges stellen we jouw creativiteit, stressbestendigheid en commerciële skills op de proef. Denk aan: Wie Is De Mol meets BNN.

Type
semi-professionele productie

Lokatie
Nijmegen, Groningen

Omschrijving
Spontane, exentrieke jongeren tussen 18 en 23 jaar. Niet op je mondje gevallen. Zin in een uitdaging. 

Periode
Per stad één draaidag (Groningen: week 37, Nijmegen: week 38) + één draaidag in Amsterdam 

Wat bieden wij?
De beste deelnemer wint €500,- aan IKEAbonnen. Daarnaast natuurlijk een bijzondere dag, de kans om mee te doen aan een spelshow, videocontent voor je portfolio, grote online exposure onder de studentendoelgroep.

Reageren / meer informatie
Stuur een kort filmpje van jezelf; wie ben je, waarom wil je meedoen, waarom moeten we jouw kiezen? Als je geen filmpje hebt, kan je gebruik maken van onze video-cv tool: https://www.randstad.nl/werknemers/worden-wie-je-bent/video-sollicitatie-app 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

VIDEO CLIP VOOR GROOT DANCE LABEL/CHANNEL

Poppy dance track Video Clip voor groot label - yt channel met 23 milj subscribers dus redelijke exposure. Dit weekend opnames, 1 middag e...