Figuranten gezocht online campagne Randstad Student
Randstad Student gaat voor de nieuwe online campagne (n.a.v. introductieweken 2016) de eigenschappen van studenten op een bijzondere en uitdagende manier testen. Met drie challenges stellen we jouw creativiteit, stressbestendigheid en commerciële skills op de proef. Denk aan: Wie Is De Mol meets BNN.
Type
semi-professionele productie
Lokatie
Nijmegen, Groningen
Omschrijving
Spontane, exentrieke jongeren tussen 18 en 23 jaar. Niet op je mondje gevallen. Zin in een uitdaging.
Periode
Per stad één draaidag (Groningen: week 37, Nijmegen: week 38) + één draaidag in Amsterdam
Wat bieden wij?
De beste deelnemer wint €500,- aan IKEAbonnen. Daarnaast natuurlijk een bijzondere dag, de kans om mee te doen aan een spelshow, videocontent voor je portfolio, grote online exposure onder de studentendoelgroep.
Reageren / meer informatie
Stuur een kort filmpje van jezelf; wie ben je, waarom wil je meedoen, waarom moeten we jouw kiezen? Als je geen filmpje hebt, kan je gebruik maken van onze video-cv tool: https://www.randstad.nl/werknemers/worden-wie-je-bent/video-sollicitatie-app
Type
semi-professionele productie
Lokatie
Nijmegen, Groningen
Omschrijving
Spontane, exentrieke jongeren tussen 18 en 23 jaar. Niet op je mondje gevallen. Zin in een uitdaging.
Periode
Per stad één draaidag (Groningen: week 37, Nijmegen: week 38) + één draaidag in Amsterdam
Wat bieden wij?
De beste deelnemer wint €500,- aan IKEAbonnen. Daarnaast natuurlijk een bijzondere dag, de kans om mee te doen aan een spelshow, videocontent voor je portfolio, grote online exposure onder de studentendoelgroep.
Reageren / meer informatie
Stuur een kort filmpje van jezelf; wie ben je, waarom wil je meedoen, waarom moeten we jouw kiezen? Als je geen filmpje hebt, kan je gebruik maken van onze video-cv tool: https://www.randstad.nl/werknemers/worden-wie-je-bent/video-sollicitatie-app
Reacties
Een reactie posten