GEZOCHT acteur voor eindfilm stage

Voor mijn stage bij het CVJO (centrum voor jonge ondernemers) moet ik een video maken waar in ik laat zien wat de organisatie doet. Dit wil ik op een creatieve een humoristische manier doen omdat de dat bij de organisatie past. Deze video zou gebruik worden op de website van het CVJO en bij presentaties bij externe partijen. 

In deze film komt een nieuwe jonge gedreven maar nogal onervaren ondernemer bij het CVJO aan. Hij word in verschillende situaties gezet waarbij een presentator op een humoristische manier verteld wat het CVJO te bieden heeft.

Type
semi-professionele productie

Lokatie
Doetinchem (Gelderland)

Omschrijving
Ik ben opzoek naar een acteur:

En een man tussen de 35-50 jaar oud die de presentator speelt 

Periode
Donderdag 2 februari 2017 

Wat bieden wij?
Portfolio martiaal, catering en onkostenvergoeding na overleg. 

Reageren / meer informatie
Bent u geintreseerd. Stuur een portfolio en een foto op naar Silviovanmaasbommel@gmail.com 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video