De namaak ontgroening



Heb jij je nooit willen binden aan het corps maar ben je wel nieuwsgierig naar hun ontgroening? Mooi.

Voor mijn afstudeerfilm ga ik een reconstructie maken van een corps ontgroening. Ik heb lang onderzoek gedaan naar de cultuur en het programma van een ontgroening. Nu kan ik hem natuurgetrouw nabootsen (althans, een verkorte versie van 48 uur). Ik heb al een locatie, een crew, acteurs voor de commissie, en financiering. Ik mis alleen nog: jou! Ik zoek nog zo'n acht mannen die de rol van feuten durven te vertolken.

Denk jij dat je het aankan? Ben jij altijd nieuwsgierig geweest naar die ontgroening? En wil je in een documentaire spelen? Het wordt niet makkelijk, maar het wordt in ieder geval een geweldig verhaal. En aan het einde heb je misschien wel nieuwe vriendschappen gesmeed.

Type
studentenproductie

Lokatie
Rotterdam

Omschrijving
Voorwaarden:
- man
- tussen de 18-22 jaar oud
- bij voorkeur student

Periode
zondag 9 april
14 t/m 17 april
en een zondag daarna (datum nader te bepalen)

Wat bieden wij?
De reiskosten worden vergoed en tijdens de draaidagen wordt het eten en drinken verzorgt. En daarnaast doe je natuurlijk de onvergetelijke ervaring op van een ontgroening.

Reageren / meer informatie
Nieuwsgierig geworden naar dit experiment of heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar: rosa@mintfilm.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

GEZOCHT: 30 jarige native english sprekende acteur