Modellen/Actrices (V) gezocht voor nieuw project

Als zelfstandige in de evenementen-/entertainmentwereld ben ik op dit moment bezig met de ontwikkeling van een nieuw project waar ik een periode lang (half jaar tot een jaar) een beginnend model/actrice volg op haar weg naar (gehoopt) succes.

Het gehele proces, (castings, oefenen, zoeken naar oproepjes, shoots etc.) zal in beeld gebracht worden. Er gaat vaak een persoon met het model mee om te filmen, maar ze zal in andere gevallen ook veel beeldmateriaal zelf maken in een selfie/vlog stijl

Type
professionele productie

Lokatie
Nederland

Omschrijving
Ik ben op zoek naar jonge enthousiaste vrouwen die nog (redelijk) nieuw zijn in deze wereld en klaar zijn om met volle overtuiging een poging tot het succes te wagen.

Graag alleen aanmelden als je;

- minimaal 18 jaar bent, of deze leeftijd binnen enkele maanden bereikt.
- genoeg vrije tijd hebt om dit doel na te kunnen streven (dus dat je maandelijks genoeg vrije doordeweekse avonden en dagen in het weekend hebt om te kunnen besteden aan dit project) 

Periode
Auditieproces: nu, tot uiterlijk komend najaar 

Filmproces: komend najaar, tot uiterlijk najaar 2018 

Wat bieden wij?
Zal nader besproken worden. 

Reageren / meer informatie
Wil jij graag meedoen aan dit project? Stuur dan een filmpje op aanmelden@mijnwegnaarsucces.nl en vertel mij daarin waarom jij graag mee wil doen. Lukt het niet om het filmpje in de mail te zetten? Gebruik dan We Transfer (www.wetransfer.com).


De volgende stappen volgen in het aanmeldingsproces voor dit project;

1) Je stuurt mij een aanmeldingsfilmpje
2) Ik start het online auditieproces (aanvullende gegevens + acteer/model opdrachtjes)
3) Zodra ik alle audities afgerond heb maak ik bekend wie mijn voorkeur heeft
4) Daadwerkelijke start van het project (misschien wel met jou) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video