ACTEURS GEZOCHT TOELATINGSFILM FILMACADEMIE

Voor deze one-scene shortfilm ben ik op zoek naar een drietal acteurs. De film gaat over een meisje die na een wild feest onverwacht wakker wordt met een jongen in bed. Wanneer haar ouders thuiskomen vreest ze het ergste en probeert de jongen te verstoppen en tegelijkertijd te doen alsof er niks aan de hand is.

Momenteel zit ik op het Grafisch Lyceum Utrecht. Ouder werk van mij is te vinden op Youtube. Afgelopen zomer heb ik met een fantastische crew ook een nieuwe film opgenomen, getiteld 'Rode Zomer'. Deze film zit nog in de post-productie, maar mocht je interesse hebben kan ik alvast enkele dingen laten zien.

Op mijn huidige stageplaats (Filmmore Amsterdam) doe ik montage en ben assistent editor voor Moordvrouw. Heb ook enkele Spangas afleveringen voor gemonteerd.

Type
studentenproductie

Lokatie
Nader te bepalen

Omschrijving
Voor deze productie ben ik op zoek naar het meisje (20), de jongen (20) en de vader (45). De leeftijden zijn slechts een indicatie. 

Periode
Slechts één draaidag.

Waarschijnlijk 3 of 4 februari (eerste weekend van de maand) 

Wat bieden wij?
Lunch en reiskosten vergoeding. 

Reageren / meer informatie
Interesse of meer informatie? Laat het mij weten via andre.vaarwater@hotmail.nl of 0643173303

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

GEZOCHT: 30 jarige native english sprekende acteur