ARABISCH SPREKENDE STEMACTEUR GEZOCHT

Welke Arabisch sprekende (stem)acteur zou mij willen helpen met een korte stopmotion animatie? Loes Schnepper heeft de rol van het vrouwelijke personage ingesproken, ik zoek nog een wat ouder mannelijk stemgeluid. Ik heb geen budget maar ik kan met opnamemateriaal naar je toekomen en dan kost het je hooguit een uurtje. En eeuwige dankbaarheid zal je ten deel vallen.

Type
professionele productie / lowbudget

Lokatie
n.o.t.k.

Omschrijving
Een Arabisch sprekende (stem)acteur met een wat ouder mannelijk geluid. 

Periode
wanneer jou uitkomt 

Wat bieden wij?
Helaas kan ik geen vergoeding bieden. De korte animatie gaat over een uitgeblust echtpaar dat hun laatste minuten beleeft voordat de wereld vergaat. Gouden Kalf winnares Loes Schnepper heeft me geholpen aan de vrouwelijke stem, nu zoek ik nog haar tegenspeler. Mijn eerdere korte films zijn vertoond op diverse festivals waaronder het Nederlands Film Festival. 

Reageren / meer informatie
mail me op relinde@relindedegraaff.com met je telefoonnummer, dan bel ik je even terug om het te bespreken. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

GEZOCHT: 30 jarige native english sprekende acteur