GEZOCHT: JONG VOLWASSENEN VOOR EEN KORTE STUDIO DOCUMENTAIRE

Ben je een jong volwassenen met een leuke/bijzondere/super ordinary familie en gezin situaties. Vind je het leuk om onderdeel te zijn van een bijzondere studio documentaire. Sta je open voor bijzondere gesprekken over de toekomst, het verleden en het heden, dan ben jij de gene die ik zoek.

Type
studentenproductie

Lokatie
Brussel

Omschrijving
Mijn naam is Joanna Leijten, bachelor filmstudent aan het RITCS en bezig met een korte documentaire over hoe het is om op te groeien binnen een gezin en hoe je daar later, als jong volwassenen, mee om moet gaan. Vanuit mijn persoonlijke gezinssituatie heb ik een fascinatie gekregen voor bijzondere gezinssamenstellingen, familiebanden, familiepatronen, je plaats binnen een gezin en verschillende opvoed methodes. Daarom wil ik een mooi portret maken over 3 mensen die opgegroeid zijn in verschillende gezinnen, die hun mooie en persoonlijke verhalen durven te delen en graag even terug gaan in de tijd. 

De stijl van de film gaat in het verlengde van mijn vorige film zijn. Deze kun je via deze link bekijken: https://vimeo.com/216822494 

Periode
Half maart start de draaiperiode voor deze documentaire.

Wat bieden wij?
We bieden onkosten, een fijne sfeer op set, een heerlijke lunch en een top kans om aan een project mee te werken dat gaat over jongeren en gemaakt is door jongeren. 

Reageren / meer informatie
Ben je enthousiast geworden en zie je het zitten om hier aan mee te werken? Dan mag je me een mailtje sturen naar: joanna.leijten@live.nl
Vermeld hierbij in het kort wat jouw verhaal is en waarom je denkt geschikt te zijn voor dit project. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

GEZOCHT: 30 jarige native english sprekende acteur