Hoofdrol

Een short maken.
Vroeger heb ik dit vaker gedaan maar de laatste tijd moet ik als videograaf me steeds aan de wensen van de klanten houden; op zich wel een uitdaging!
Maar een fictiefilmpje maken, voor de kunst, omdat we dit mooi vinden is iets heel anders.
En gezien het feit dat mijn klanten in de zomermaanden me minder opdrachten geven wil ik weer proberen vrijwerk te doen en een mooi filmpje te maken

Type
semi-professionele productie

Lokatie
randstad

Omschrijving
Inspirerende persoon die graag aan een mooie short wil meedenken en meewerken, en de hoofdrol spelen. Als het kan iemand met ideeën die ook kan acteren; eventueel zoeken we andere acteurs/actrices.
Deze persoon houdt van dit filmwerk en wil ook iets moois maken en is niet alleen op zoek naar geld en eer. 

Periode
komende maanden 

Wat bieden wij?
Prettige samenwerking.
Een mooie eindproduct (dit ligt aan ons beiden!)
Een film waarin jij de hoofdrol speelt en dus handig voor je portfolio. 

Reageren / meer informatie
Stuur een reactie naar mrrmovie@gmail.com
Met motivatie en evt ideeën.
Als het kan vergezeld door cv, foto's en/of video's. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

GEZOCHT: 30 jarige native english sprekende acteur