GEZOCHT VOOR ZATERDAG 31-10!

Voor een sfeervolle promotie video zoek ik voor komende zaterdag in Amsterdam:

Type
professionele productie

Lokatie
Amsterdam

Omschrijving
- Een lesbisch stel, of 2 vriendinnen, die voor een stel door kunnen gaan. - alleen reageren als koppel svp!!, Je hebt geen hoogtevrees want je gaat o.a. schommelen op de Edge swing op de Amsterdam Lookout toren. Je hoeft geen model te zijn, maar wel fotogeniek. Enige ervaring is een pré. Leeftijd: 25-40

- Daarnaast zoek ik voor een shot wat later in de avond een man, leeftijd 25-30. Enige ervaring is een pré net als een kleurtje.
Leeftijd: 25-40

Periode
zaterdag 31-10.

Voor de 2 dames: je bent beschikbaar vanaf 16:00, wrap is rond 20:30
Voor de heer: 18:00 tot 20:30

Wat bieden wij?
Voor de dames: een vergoeding van 125,- per persoon inc. reiskosten.
Voor de heer: een vergoeding van 75,- inc. reiskosten

Reageren / meer informatie
Graag ontvang ik enkele recente portretfoto's en postuurfoto's.
Ik probeer op iedereen te reageren maar als ik veel reacties krijg kuckt dat misschien niet, excuses daarvoor. Wanneer ik interesse heb hoor je sowieso van me.

Reacties mogen naar: avanwaterschoot@holland.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video