Acteur gezocht (rond 30 a 40) voor studenten short

Hey, Ik ben Joost, aspirerend Cinematograaf.

Ik ben bezig om mijn portfolio te vergroten voor toelatingen aan de academies en wil graag in het weekend van 5,6,7 of 8 Februari graag een shortfilm opnemen.

Deze short film gaat over een gebeurtenis die vele van ons allemaal wel eens hebben meegemaakt. Namelijk het plotseling overlijden van je hond, dit is toen ik jong was gebeurd op een voor mij vrij indrukwekkende manier. Maar ditmaal wordt het verhaal verteld op een spannende/onvoorspelbare methode.

Type
studenten productie

Lokatie
Roermond (ongeveer)

Omschrijving
Ik ben opzoek naar een man van rond de 30 a 40, liefst een beetje sportief gezien je stukken zal moeten gaan rennen.

Periode
Rond de 5,6,7,8 Februari

Wat bieden wij?
Een dag om ervaring op te doen, te netwerken en footage te krijgen.

Reageren / meer informatie
Heb je tijd en lijkt het je leuk om dit te doen mail me op joostcauberg@hotmail.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video