Vrouwelijke modellen gezocht voor strand fotografie!!.

Ik ben een ervaren fotograaf met ambities zoekt modellen voor een strand fotoshoot . Ik ben bezig met het opbouwen van mijn portfolio. Eigen ideeën zijn zeker welkom.

Type
semi-professionele productie

Lokatie
Alkmaar en omgeving

Omschrijving
Heb je altijd al eens voor de camera willen staan dan zoek ik jou. Lijkt het je leuk om mooie foto's te laten maken op het strand( denk aan in mooie jurk, badpak enz.). Als je geen ervaring hebt is geen probleem hoor. In een ontspannen manier neem ik al tijd voor de shoot.

Periode
in de maand Juni

Wat bieden wij?
-Na afloop krijg je alle foto's mee.
- aanvulling op je portfolio
- aantal bewerkte foto's.

Reageren / meer informatie
backupger@hotmail.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video